HTML

Családtörténeti Hogyisvolt

Családi tragikomédia költözésről költözésre, életem első negyed évszázadán át. Bár lesz, aki talál a saját családjára utaló jeleket, de e történet az enyém, és a családomé. Akár tetszik nekem, akár nem.

Friss topikok

  • Rongynyuszi: Hú azért elég kemény éved volt baszki... :( még szerencse, hogy ilyen ügyes nagylánnyá fejlődtél :... (2009.03.09. 15:16) XV. kerület, Újpalota
  • Rongynyuszi: Bakker nem is tudtam, hogy 181 cm vagy. Azt tudtam, hogy rohadt magas, de, hogy ennyire (:o) (2009.02.02. 23:16) a nagybetűs Kezdet

Linkblog

XIX. Wekerle, Kapisztrán u.

2009.02.03. 00:55 Nyanyanya

Mikor visszajöttem a táborozásból, azt kellett észrevennem, hogy már nem ott lakunk, mint mikor elmentem hazulról, két héttel azelőtt. A röhejes, hogy kábé - ha a kapuk közti távot nézem - 15 méterre költöztette anyám a bagázst, mindenestől, egy kertes ikerház egyik felébe. Minek kellett, fogalmam sincs, miért volt jó mindez...

Nővérem itt ismerkedett meg a férjével, aki nagyon szeretett engem, és innentől számolhatom azt hiszem, hogy pótszüleim lettek Ők, ketten. Sokat vittek magukkal mindenfelé, tanultak velem, pátyolgatták a lelkemet (Nővéremférje néha túlzásokba is esett, hehe, állandóan bunyóztunk, persze csak rajtam látszódtak kék foltok, de azért én is bevittem egy-egy medvepuszit sikeresen). Nagyon szeretem Őket, sokminden jót nekik köszönhetek. Talán egy aluljárós csöves lennék mára, ha nem foglalkoznak velem akkor...

Az iskola maradt a régi (azaz a tavalyi). Az a hihetetlen érzés, hogy másodszor is ugyanabba az iskolába mehetek vissza. Még barátaim is voltak így, és a szokásos év eleji "idegen" érzés is elmaradt, nem kezeltek úgy, mint egy ufót. Az osztályfőnököm (ööö Erzsi néni talán?) is kedvelt, pár alkalommal levelet is váltottunk később, mikor már nem itt laktunk.

Eljött a 4. osztály vége, és mi szedtük ismét a sátorfánkat, tovább, tovább...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyisvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr50919462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása