HTML

Családtörténeti Hogyisvolt

Családi tragikomédia költözésről költözésre, életem első negyed évszázadán át. Bár lesz, aki talál a saját családjára utaló jeleket, de e történet az enyém, és a családomé. Akár tetszik nekem, akár nem.

Friss topikok

  • Rongynyuszi: Hú azért elég kemény éved volt baszki... :( még szerencse, hogy ilyen ügyes nagylánnyá fejlődtél :... (2009.03.09. 15:16) XV. kerület, Újpalota
  • Rongynyuszi: Bakker nem is tudtam, hogy 181 cm vagy. Azt tudtam, hogy rohadt magas, de, hogy ennyire (:o) (2009.02.02. 23:16) a nagybetűs Kezdet

Linkblog

a nagybetűs Kezdet

2009.01.12. 16:59 Nyanyanya

Nos.


Még életemben ne írtam blogot – naplót is csak kezdő kamasz koromban próbáltam, de kudarcba fulladt, mert egy lusta dög voltam mindig is.

A családom (a szűkebb) azt mondja, érdemes lenne naplót írnom a nyilvánosság felé, mivel annyi minden történt-történik, tán érdekelhet mást is. Szóval, lesz, amilyen lesz, a mondanivaló a lényeg. Mostanra telt be annyira a pohár, hogy muszáj kiírnom magamból mindazt, ami történt velem-velünk, az első vita kezdetétől a mai napig, és történik folyamatosan.
A dolog réges-rég kezdődött, de mivel három testvérből én vagyok a legkisebb (a magam harminc évével és 181 centi magasságával – ragaszkodom ahhoz az egy centiméterhez és punktum), ez az én időszámításom, azt írom le, ami nekem számít.

Úgy gondolom, életem első negyed évszázadát nem évszámokhoz kötöm, hanem ahhoz, hogy épp hol laktunk. Így a naplómat lakásonként fogom írni, az a legértelmesebb.

 

Bármilyen hasonlóság a Te/Ön családjával nem biztos, hogy a véletlen műve, csupán azt jelenti, hogy  mindenki családja "megéri a pénzét" ! :)

 

1 komment

Címkék: család családi blog az én családom nyanyanya nyanya blogja családi napló

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyisvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr54873145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rongynyuszi 2009.02.02. 23:16:52

Bakker nem is tudtam, hogy 181 cm vagy. Azt tudtam, hogy rohadt magas, de, hogy ennyire (:o)
süti beállítások módosítása